Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator 🍪

Nasze warunki dostawy

W sklepie Wszystkie Okazje dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej i w nienaruszonym stanie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszych warunków dostawy.

  1. Metody dostawy:

    Oferujemy następujące metody dostawy Twoich zamówień:
    • Kurier DPD: Szybka i niezawodna dostawa pod wskazany adres.
    • Paczkomaty InPost: Wygodna opcja odbioru przesyłki o dogodnej porze w wybranym paczkomacie.
  2. Koszty dostawy:

    Koszty dostawy są uzależnione od wybranej metody dostawy, wagi oraz gabarytów zamówienia. Szczegółowe koszty zostaną wyświetlone w koszyku przed złożeniem zamówienia.
    • Kurier DPD: od 24,60 zł
    • Paczkomaty InPost: od 24,60 zł
    • Oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej kwoty 500 zł.
  3. Czas realizacji zamówienia i dostawy:

    • Czas realizacji zamówienia: Staramy się skompletować i przygotować Twoje zamówienie do wysyłki w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności (lub złożenia zamówienia za pobraniem). Czas ten może się wydłużyć w okresach wzmożonego ruchu (np. wyprzedaże, święta).
    • Czas dostawy: Czas dostawy zależy od wybranej metody i przewoźnika. Zazwyczaj wynosi:
      • Kurier DPD: 1-4 dni robocze od momentu wysłania
      • Paczkomaty InPost: 1-4 dni robocze od momentu wysłania

      Podane czasy są orientacyjne i mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od naszego sklepu (np. opóźnienia ze strony przewoźników).
  4. Obszar dostawy:

    Dostarczamy zamówienia na terenie Polski. W przypadku dostaw poza Polskę, prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnych warunków i kosztów dostawy.
  5. Śledzenie przesyłki:

    Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem śledzenia przesyłki oraz linkiem do strony przewoźnika, gdzie będziesz mógł na bieżąco monitorować status swojej dostawy
  6. Co zrobić w przypadku problemów z dostawą?

    Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w przewidywanym terminie, jest uszkodzona lub masz jakiekolwiek inne problemy z dostawą, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
    • E-mail: sklep@wszystkie-okazje.pl
    • Telefon:+48 723 642 157
    • Formularz kontaktowy: https://wszystkie-okazje.pl/kontakt

      Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem.
  7. Ważne informacje

    • Prosimy o dokładne sprawdzenie danych adresowych podczas składania zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie przesyłki wynikające z błędnie podanych danych.
    • W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier zazwyczaj podejmuje ponowną próbę doręczenia lub pozostawia awizo z informacją o możliwości odbioru przesyłki w punkcie odbioru.
    • Przy odbiorze przesyłki od kuriera lub z paczkomatu prosimy o sprawdzenie stanu opakowania. W przypadku widocznych uszkodzeń, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera/przy paczkomacie i niezwłoczny kontakt z nami.

Dziękujemy za zakupy w sklepie Wszystkie-Okazje.pl! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy, nie wahaj się z nami skontaktować.