Nasze warunki dostawy
W sklepie Wszystkie Okazje dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej i w nienaruszonym stanie. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszych warunków dostawy.
-
Metody dostawy:
Oferujemy następujące metody dostawy Twoich zamówień:- Kurier DPD: Szybka i niezawodna dostawa pod wskazany adres.
- Paczkomaty InPost: Wygodna opcja odbioru przesyłki o dogodnej porze w wybranym paczkomacie.
-
Koszty dostawy:
Koszty dostawy są uzależnione od wybranej metody dostawy, wagi oraz gabarytów zamówienia. Szczegółowe koszty zostaną wyświetlone w koszyku przed złożeniem zamówienia.- Kurier DPD: od 24,60 zł
- Paczkomaty InPost: od 24,60 zł
- Oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej kwoty 500 zł.
-
Czas realizacji zamówienia i dostawy:
- Czas realizacji zamówienia: Staramy się skompletować i przygotować Twoje zamówienie do wysyłki w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności (lub złożenia zamówienia za pobraniem). Czas ten może się wydłużyć w okresach wzmożonego ruchu (np. wyprzedaże, święta).
- Czas dostawy: Czas dostawy zależy od wybranej metody i przewoźnika. Zazwyczaj wynosi:
- Kurier DPD: 1-4 dni robocze od momentu wysłania
- Paczkomaty InPost: 1-4 dni robocze od momentu wysłania
-
Obszar dostawy:
Dostarczamy zamówienia na terenie Polski. W przypadku dostaw poza Polskę, prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnych warunków i kosztów dostawy. -
Śledzenie przesyłki:
Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem śledzenia przesyłki oraz linkiem do strony przewoźnika, gdzie będziesz mógł na bieżąco monitorować status swojej dostawy -
Co zrobić w przypadku problemów z dostawą?
Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w przewidywanym terminie, jest uszkodzona lub masz jakiekolwiek inne problemy z dostawą, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:- E-mail: sklep@wszystkie-okazje.pl
- Telefon:+48 723 642 157
- Formularz kontaktowy: https://wszystkie-okazje.pl/kontakt
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem.
-
Ważne informacje
- Prosimy o dokładne sprawdzenie danych adresowych podczas składania zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie przesyłki wynikające z błędnie podanych danych.
- W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier zazwyczaj podejmuje ponowną próbę doręczenia lub pozostawia awizo z informacją o możliwości odbioru przesyłki w punkcie odbioru.
- Przy odbiorze przesyłki od kuriera lub z paczkomatu prosimy o sprawdzenie stanu opakowania. W przypadku widocznych uszkodzeń, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera/przy paczkomacie i niezwłoczny kontakt z nami.
Dziękujemy za zakupy w sklepie Wszystkie-Okazje.pl! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy, nie wahaj się z nami skontaktować.